Translate

niedziela, 29 stycznia 2017

Idąc w góry w złych butach


Dziś przyszło mi wybrać się na wycieczkę w góry tylko wzięłam tu tylko 2 pary butów (kozaki i eleganckie) oraz kapcie (totalnie niepotrzebnie) ale żadnych przynajmniej trochę sportowych.
Przez co zdobywałam góry w kozaczkach na obcasie (ogr mnie teraz zabija zwłaszcza że to wyprawa dla niego idealna )

A więc wchodzimy



Pięknie! Palmy w górach!
(Zdjęcia na aparacie- już mam ładowarkę ^-^ )
Mieliśmy świątynię- o niej kiedyś osobny post. Coś przepięknego!
I bardzo mili ludzie, pomocni (po chińsku ale starają się!) Pytający skąd jestem i gdzie powinnam jechać zwiedzać :)
Ahh i na prawdę nie obrażajcie się gdy ktoś do was podejdzie z dzieckiem by wam pomachało i powiedziało 'hello' (mi z powodu terminu pobytu 'happy new year') to nie z powodu rasizmu wręcz odwrotnie chcą pokazać dziecku po raz pierwszy kogoś 'innego' jak mogą by zapoznało się i nie reagowało strachem w przyszłości (ahh i tu nikt nie poprosi was o zdjęcie są na to za grzeczni- sami musicie zaproponować, że może. Będą naprawdę wdzięczni i szczęśliwi, a nie ma co nastawić ich negatywnie do zagranicznych ludzi





Po zwiedzeniu chwilka na relaks


Nie dotykając ziemi i jedząc przepiórcze jajka (zdjęcie z innego dnia)

I pora na dalsze zwiedzanie w obcasikach ^^



Na pewno tu wrócę w lepszych butach :)

2 komentarze: