Translate

czwartek, 2 lutego 2017

Jestem szczupła?

Trochę to absurdalne ale musiałam pojechać aż na drugi koniec świata aby poczuć się szczupło
Do tego w rejon w którym powinnam mieć odwrotne odczucia.
Więc~
Chinki nie są wcale tak bardzo szczupłe ba powiedziałabym, że 70% jest gruba, a 15% zdeczka pulchna. Ok prawdopodobnie część z nich nosi mniejsze rozmiary niż europejki ale bardziej z powodu wzrostu niż braku tuszy. Inaczej wygląda rozmiar 32 przy wzroście 160 cm, a inaczej przy 170 cm.
Tylko ze ten wzrost tez trochę przereklamowany. Ok większość dziewczyn jest tu niższa ode mnie ale też bez przesady nie aż tak strasznie i dużo bardziej niż w Europie. Zwłaszcza ze sporo kobiet ma tu koło tego 170 i wcale rzadkością nie są wyższe. Tak jak i nas należę do wyższej połowy ale bywa sporo dużo wyższych dziewczyn ode mnie. Przeciętny chłopak jest wyższy niż ja i ma ok 173-175 cm ale widziałam i ok 190 cm. Tak jest też spora grupa niższych ale still~ not so much.
Wracając do rozmiarów w większości wypadków mieszczę się tutaj normalnie w rozmiar S tylko jest na mnie często za krótki- tak jakby rozmiar szedł wzrostem nie szerokością. Wyjaśnia to czemu w Azji tak bardzo lansowane są za duże ubrania wyglądające jak worki ^^ oraz czemu na Ali sprzedawcy olewają większość wymiarów i patrzą tylko na wzrost.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz