Translate

czwartek, 11 maja 2017

Hanami- wyobrażenie Japonii w Polsce ^^

BDotychczas pisałam tylko o chinach i chińskich przywarach, a przecież na codzień największy kontakt mam z Japończykami :)
Od paru lat zagłębiam się w ich świat tutaj. (Pozdrawiam wszystkich znajomych Japończyków :* ). Nie wiem jak Ci w Japonii ale o tych tutaj mogłabym już co nieco napisać (ale po co rozwiewać mity- przecież to się nie sprzedaje- moja walka z wiatrakami dotycząca ekologicznego spojrzenia w Chinach).
Warszawskie Hanami na Polach Mokotowskich to taki mały spęd fascynatow anime i pewnej wizji Japonczykow - nie koniecznie prawdziwej- ale nie mnie to ocebiać, sama jestem bardzo subiektywna choć kocham wypowiedzi osób nie znających ani jednego azjaty blisko ale wiedzacego na podstawie tv, komiksów, gazet jacy są. Sama czym dłużej z nimi przebywam tym ehh to inna historia.
Zacząć od początku?
Czym jest hanami (dla znajomych którym jeszcze nie zatrułam życia Azją).
Cd nastąpi
Już matsuri się zbliża a ja wciąż tego nie napisałam :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz